HTML

hírhacker

Olvasgatom a nagy híreket mindenféle sajtóguru tollából és úgy látom,nem csak én vagyok úgy vele,hogy véletlen sem az történik valójában,amit a média megpróbál nekünk elsütni.A kimazsolázott hírek mellé fűzök pár szavas/soros kommentet-hogy én hogy látom,vagy miért értek-nem értek egyet vele- és várom a hozzászólásokat,bárkinek,bármilyen irányú véleményét.Kérem a trágárságot és személyeskedést mellőzni.Mindenkinek van véleménye,olyan,amilyen.Ha akarja,elmondja.Egy valamit kérek:ne próbáljunk meg párt- és egyéb ideológiát idecsempészni,pont arra nem vagyok kíváncsi.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Tévedésből ítélték el hazánkat

2009.12.10. 07:22 hirhacker

Amúgy se értem,Amerika mit ugat bele ezekbe a dolgokba.De a legszebb: "..Megjegyezte, hogy a magyar állam szuverenitásának kérdése is felmerül. Nem látja indokoltnak, hogy egy idegen állam beavatkozzon, ha csak nem történik kormányzati szintű korrupció, amelyre viszont nincs bizonyíték.." Ez meg hogy..? Szóval egyáltalán felmerül a lehetőség,hogy Amerika ennél jobban bevatkozzon egy európai ország belügyeibe csak azért,mert ő onnan úgy gondolja...? Eddig se voltam Amerika-párti,de ezek után ki is utasítanám az összeset innen.Addig ne dumáljon ide,amíg nem vagyunk egy csillag a zászlón.Meg ha jól tudom,van otthon is mit rendbe tenni a kormányzati korrupcióval kapcsolatban.Meg amúgy is.

Szólj hozzá!

Címkék: amerika magyar ortt beavatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://hirhacker.blog.hu/api/trackback/id/tr241587537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása